Rasai Ketenangan...

Tuesday 1 January 2013

Sepraisss Buat Cinta

Assalamualaikum w.b.t.,

yeay!! kembali lagi... =p

sambungan post yg lepas...

kali ni pasal saya pulak buat seprais utk cinta hati saya...
saya sangat cinta dia.. dia.. diaa.. diaaa...
siapa dia??? dia?? dia?? dia??
tentulah mak saya, abah saya, kakak saya.. dan adik saya...
hehehe
ape saya buat... hhaaaaa...
ini diaaa...


 Dominos hanta emel.. bagi special birthday offer!!! hehehe 

 select alamat rumah family... =) harap2 sampai....

 gunekan kod bday kupon yg Dominos bagi kat emel... =D

 check order balik... hihihi

'Submit Order'!!
  
 GPS Tracker started... kihkih... =D






 completed!!


 Tadaaaaaaaaaaaa!!!!!
 
 ini dia pizzanyeee.... yg ni large hawaian chicken....

 yang ni BBQ regular pizza... heheheh

heheehhe.. bahagia sangat dapat blanje family makan Dominos... harapnya semua happy la yeee.... sukesuke!!!**mase kejadian saya berada di rumah sewa... family menikmati Dominos di rumah femli...saya hanya mendapat gamba pizza dari mereka... =)**
(^^,)




indahnya ciptaan Ilahi... =)

No comments:

Post a Comment