Rasai Ketenangan...

Thursday 3 January 2013

Jantung Hati

Assalamualaikum wbt..


Aku bukanlah sesiapa tanpa mereka
Aku adalah hasil bahagia mereka
Aku adalah hanya seorang manusia yang diberi izin Allah untuk hidup di dunia
Melihat keindahan alam diciptakan-Nya
Alhamdulillah..
Aku punya ayah yang kupanggilnya 'ABAH'...
Aku punya ibu yang kupanggilnya 'MAK'
Aku punya adik beradik yang keduanya perempuan...
Aku punya keluarga bahagia yang kadang-kadang berbalah manja...
Alhamdulillah...
Kurniaan Allah kepada hamba yang diciptakan-Nya...
Aku masih bertuah punya mereka...
Tanpa mereka aku takkan sekuat ini...
Tanpa mereka aku takkan hidup seindah ini...
Tanpa mereka aku takkan di sini...
Tanpa ALLAH... Hilanglah aku di muka bumi ini....
Mereka pembakar semangatku..
Terima kasih..
Tak terbalas jasa pengorbanan mereka...
Kekuatanku ada pada mereka...
Mereka lah segala-galanya dalam hidupku kini dan selamanya..
Ya Allah... hebatnya kasihMu terhadap hambaMu...
Alhamdulillah... 
Syukur Ya Allah...
Subhanallah...
Indah sungguh aturan kehidupan kami Kau ciptakan...
Ya ALLAH...
Lindungilah keluargaku dari segala bala bencana...
Rahmatilah keluargaku...
Berkatilah kehidupan kami sekeluarga...
Redhailah kami...
Tuntunlah kami ke jalan yang lurus supaya kami sama-sama memasuki syurgaMu....



indahnya ciptaan Ilahi... =)

No comments:

Post a Comment